2011. április 17., vasárnap

Blogszülinapi játék:-)))

A napokban lesz a blogom egyéves. Ebből az alkalomból játékot hirdetek, melyben ezt a kék karkötőt sorsolom  ki.
Ha tetszik, s  van kedved velem ünnepelni és játszani, akkor nincs más dolgod, mint:
- hagyj itt egy megjegyzést április 30-án éjfélig.
- ha van blogod, örülnék neki, ha elhelyeznéd ott  a játékfelhívást, hogy minél többen lássák  (persze,nem muszáj:-))
Sorsolás május 1-jén, amikor viszont a saját szülinapomat ünneplem.
Köszönöm szépen mindenkinek, aki az elmúlt egy évben látogatta a blogomat, segített és biztatott!
Mindezek nagyon sokat jelentettek számomra!

Minta: Creative Beading3



Ráadásként ezt a kis bordó medált rendszeres olvasóim között fogom kisorsolni.




48 megjegyzés:

  1. duplán nagyon boldog születésnapot :) felhívás kitéve :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Kritti! Isten éltessen és a blogodnak is boldog születésnapot! Köszönöm az a sok-sok inspirációt, amit az ékszereid adnak, csodálatosak egytől-egyig. További kreatív alkotást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kritti! Isten éltessen Téged és a blogodat is! Nagyon szívesen részt veszek a játékban! A blogomon pedig én is feltüntetem!:)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! és boldog szülinapokat!
    Most én jövök játszani hozzád. A kék mindig is a kedvencem volt, így szívesen hordanám ezt a karkötőt!
    A nyaklánc is elegáns, egyedi.
    Anita

    VálaszTörlés
  5. Kedves Kritti!
    Nagyon boldog blogszülinapot kívánok!
    Már ki is raktam a blogomba!:-)))

    VálaszTörlés
  6. Drága Kritti!
    Nagyon boldog blogszületésnapot kívánok Neked! Remélem sok szép alkotásodat csodálhatjuk még meg!

    VálaszTörlés
  7. Boldog blog- és humán születésnapot! Jövök, csodás a kék karkötő, a medál különlegesen szép. Hirdetlek, hadd rontsam az esélyeim :)

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot neked is és a blogodnak is!
    Jelentkezem!

    VálaszTörlés
  9. Boldog szülinapot "mindkettőtöknek", nagyon szépek a munkáid.

    VálaszTörlés
  10. Boldog születésnapot kívánok neked és a blogodnak is, remélem szerencsével járok.

    VálaszTörlés
  11. Uh, tök jók ezek az ajándékok, remélem egyik az enyém lesz! További sok sikert a blogoláshoz, és előre is nagyon sok boldog szülinapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Nagyon sok boldog szülinapot kívánok Neked és a blogodnak is!!!!
    Üdv.:Csillus

    VálaszTörlés
  13. Nagyon boldog szülinapot, és blogszülinapot!!!
    Természetesen jövök játszani, és persze nagyon szeretnék nyerni is!!!
    :-)))
    Gratulálok a csodaszép, különleges és egyedi ékszerekhez, amiket készítesz, és további sok sikert, örömteli alkotást kívánok!!!
    :-)))

    VálaszTörlés
  14. Isten éltessen sokáig! Készíts sok-sok szépséget, hogy a blogod is jó sokáig éljen!:)))
    Én is jelentkezem a játékra, gyönyörűség az a kékség! Na meg a bordóság is!:)

    VálaszTörlés
  15. nagyon szép,jelentkeznék érte :)

    VálaszTörlés
  16. Kedves Kritti,
    gyönyörűek a munkáid!
    Boldog dupla szülinapot!

    VálaszTörlés
  17. Un trabajo bellisimo....fascinante

    VálaszTörlés
  18. Sok boldog szülinapot kívánok Neked és a blogodnak is! Gyönyörű mindkét ékszered!!!! :-)

    VálaszTörlés
  19. Boldog szülinapot szeretnék kivánni:) és játszani is szeretnék:)

    VálaszTörlés
  20. Boldog blogszülinapot! Köszi a lehetőséget, jövök én is! :) Kitettelek oldalra.

    VálaszTörlés
  21. Boldog blogszületésnapot, és boldog születésnapot neked is.

    Jöttem játszani, hátha szerencsém lesz.

    Mindjárt ki is raklak magamhoz!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon szépek, nagyon ügyi vagy!!! Pussz

    Rita

    VálaszTörlés
  23. Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked és a blogodnak is!
    Igazán gyönyörűek az ékszereid. Sok puszi
    Erzsó

    VálaszTörlés
  24. Kedves Kitti!
    Boldog születésnapot!
    Gyönyörűek a munkáid, szeretném megnyerni ezt a csodálatos karkötőt.
    Már ki is tettem a blogomba.

    VálaszTörlés
  25. Mindegyiknek nagyon szép a színe,igazán kívánatos munkák! És persze boldog szülinapot és a blogod vezetéséhez is további sikereket kívánok!

    VálaszTörlés
  26. Hű, nagyon szép mind a kettő, de leginkább a piros tetszik!

    VálaszTörlés
  27. Nagyon tetszenek, én is szeretnék értük játszani:) Blogon hirdetve!

    VálaszTörlés
  28. Boldog szülinapot!!! :-) Csatlakozom a jelentkezőkhöz. További sok-sok gyönyörű alkotást kívánok!

    VálaszTörlés
  29. Addig tücskölök itt magamban, hogy majdnem nem jelentkeztem! Bocsi! Pedig ki nem hagynám!
    Nagyon boldog szülinapot és blogszülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  30. Kedves Kritti!
    Sok boldog születésnapot kívánok!
    Szeretnék jelentkezni a játékodba!
    Üdv:Ágnes

    VálaszTörlés
  31. Nagyon Boldog Születésnapot,duplán!!Gratulálok!Nagyon szépek a nyeremények!!

    VálaszTörlés
  32. Je ..azt hittem mar jelentkeztem a jatekra :))
    Kitettem a hirdetest es kozben nem irtam ide neked ,hogy mennyire szepnek tartom a karkotot , szivesen viselnem ha megnyernem
    Boldog szuletesnapot
    Boldog szuletesnapot :)

    VálaszTörlés
  33. Boldog szülinapot kívánok! Jövök én is szerencsét próbálni! Nekem nem igazán vannak karkötőim, de ha nyernék szívesen hordanám!

    VálaszTörlés
  34. Congratulations for the birthday! The jewels are beautiful!
    Happy Eastern!

    VálaszTörlés
  35. Kedves Kritti!
    Ez már nem hobbi, hanem művészet... :)
    "Minden művész saját lelkébe mártja ecsetét, és saját szívét viszi a vászonra."
    /Henry Ward Beecher/
    Egy rajongód: Böröcz Léda

    VálaszTörlés
  36. Boldog szülinapokat!
    Szívesen játszom.

    VálaszTörlés
  37. Hi,
    wow i love it. great work
    greetings
    karin

    VálaszTörlés
  38. Blogdog - azaz boldog - születésnapot!:)

    Szeretnék jelentkezni a játékra. Kitettelek a blogomra is!:)

    VálaszTörlés
  39. Kedves Kritti!
    Köszönöm a játék lehetőségét, csatlakoznék én is! Nagyon szépeket alkotsz, csak ámulok ettől a kék karkötőtől is, annyira csuda szép!
    Gratulálok a Születésnapodhoz is! További szép, mosolygós napokat kívánva: Erika

    VálaszTörlés
  40. Boldog szülinapot kívánok!!!!!!!! Természetesen bármelyik ékszeredet szívesen viselném, szóval jöttem én is játszani!!! :) Én voltam az előzö is, csak véletlenül a párom fiókjába jelentkeztem be :)

    VálaszTörlés
  41. Boldog Szülinapot!Köszönöm a lehetőséget!
    E-mail címem: raskaneniki@keszthelynet.hu

    VálaszTörlés
  42. Kedves Kritti! Boldog szülinapot kívánok és a blog szülinapjához is gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  43. Gratulálok és a szülinapod is legyen majd nagyon boldog!

    VálaszTörlés
  44. Isten éltessen! Örülök, hogy még határidő előtt erre tévedtem:)

    VálaszTörlés
  45. Sok Boldog Születésnapot!
    Én is szeretnék játszani, itt a finisben:)

    VálaszTörlés